wtorek, 18 stycznia 2011

Dziewczyńskie

Porzuciłam chwilowo druty na rzecz igły z nitką. Muszę zamówić sobie drugie, bo od moich odłamała sie żyłka i to juz w drugiej parze przy tej samej robótce. Postanowiłam zainwestować w drewniane KnitPro z odkręcaną żyłką. Nie wiem tylko, jak się sprawują i będę wdzięczna za podpowiedzi :) Może lepiej kupić z żyłką przytwierdzona na stałe?
Z braku zajęcia sprułam jakiegos "trupa z szafy" i wzięłam do ręki igłę z nitką. W efekcie dziewczyny dostały kilka kokardek na firance. Jest bardziej "dziewczyńska" teraz ;)
112
Potem rozłożyłam się z "dobrem wszelakim", a dziewuszki oczywiście we wszystko wsadzały paluszki.
011
Dostały jeszcze małą ozdobę do pokoiku.
018
Dziewczyńskie, przyznajcie :D
*  *  *
haftka54, BE-RET.1, ANTOSKA54, AMEISE 80: dziękuję bardzo za pochwały ;)

Pozdrawiam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz