piątek, 15 kwietnia 2011

Próba-nie próba :)

Zrobiłam się chyba pracowita. Nie w kwestii zawodowej bynajmniej. Nie wiem, czy to nie przypadkiem wiosna tak na mnie działa :D Na dworze tak pięknie. Zawilce i fiołki już kwitną, a u mnie kwitną szydełkowe kwiatki.
blog 003
Próbka wzoru razem z próbką lamówki. :) To właśnie wspominany wiosenny sweterek dla małej. Zastanawiam się tylko, czy wzór nie będzie dla niej za duży, bo kwiatki są robione na szydełku nr 4. Lamówka - druty 3,5 mm.
A druga próbka to Lima. Kudłata i miękka. Upięłam ją, żeby wyschła. Pomysł na sweter już jest. Jak zwykle staram się ominąć zszywanie, więc będą kombinacje alpejskie. Pokażę go oczywiście ;)
blog 008
*       *       *
anulinka77, donia600131 Dziewczyny, dziękuję bardzo za zachwyty :) Miło mi niezmiernie.
justyna.ada Otóż to. Chociaż czasem myślę, że nie jestem aż tak dobrze zorganizowana, jak bym chciała. A planuję kolejne poważne zajęcia. Mam nadzieję, że czas na robótki jakiś mi zostanie...
A teraz zmykam, bo mnie druty wzywają ;)
Pozdrawiam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz