poniedziałek, 6 czerwca 2011

Różowa stokrotka

Skończyłam wreszcie letnią bluzeczkę, która czekała na to już ponad miesiąc. Wszystko przez to, że nie bardzo miałam pomysł, jak zrobić dekolt, żeby efekt był taki, jaki sobie wymyśliłam. Chciałam zrobić śliczne ząbki, jak na dole i na rękawkach, ale bałam się, że dzianina będzie się rozciągać i dekolt będzie brzydki. Stanęło w końcu na tym, że jednak zakończyłam normalnie robótkę i jeszcze raz nabrałam szydełkiem oczka. Efekt jest odpowiedni - robótka wygląda, jak bez zakańczania. Z boków również nabrałam oczka szydełkiem. 

Ząbki przy dekolcie, na rękawkach i na dole robiłam metodą podpatrzoną na blogu koleżanki "po drucie". Link jest w bocznym panelu. Polecam, bo wychodzi bardzo ładnie.
Lubię ten ażurek - jest bardzo dziewczęcy. Kwiatuszek robiony jest znanym wzorem. Na zbliżeniu dobrze widać, jak układają się oczka, jesli ktoś chciałby sam zrobić. Raport u mnie miał 6 oczek. Chciałam mieć gęsty wzór. 
A tak wygląda "rozpłaszczona" bluzeczka. Wyprana i z wyeksponowanym wzorem. Robiłam ją z Perliny na drutach 6 mm.

Właścicielka jest bardzo zadowolona i nosić ciuszek chciała od razu. Bluzeczka jest na rozmiar 122-128. Troszeczkę większa, luźna z lekko bufiastymi rękawkami, marszczonymi troszkę na samym szczycie główki. 

Zdjęcie robione we wczorajszym upale, więc panna niekompletnie ubrana ;)
Pozdrawiam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz