niedziela, 9 lutego 2014

Dzieje się.. wdzianko

Jakiś czas temu, chyba jeszcze przed (ostatnio) ulubionym swetrem, więc chyba w prehistorii... zabrałam się za robienie tego wdzianka. Zachciało mi się czegoś mechatego, miłego i miękkiego, a jednocześnie lekkiego.
058 by kasikk_z 

 Zaczęłam od ażurowego wzoru na chustę. To chyba był Luna Moth Shawl. W schemacie dostępnym bezpłatnie w internecie był jakiś błąd, bo wzór niestety nie wychodzi. Ale to, co powstało i tak mi się spodobało. Zostało.

060 by kasikk_z

Wygląda w sumie nie źle. Jeden rękaw jest już skończony, a drugi czeka na moje zmiłowanie...

059 by kasikk_z

Myślę, że zmiłuję się nad nim w najbliższej przyszłości. I nad wykończeniem dekoltu i dołu też ;P

Pozdrawiam :)

1 komentarz:

  1. Bardzo oryginalny wzorek. Gdzie mogłabym znaleźć schemat? Gratuluję zdolności. doris

    OdpowiedzUsuń