poniedziałek, 20 listopada 2017

A u mnie świątecznie...

Natchnęło mnie ostatnio, żeby sięgnąć po szydełko. Powodem bezpośrednim jest oglądactwo, które dopadło mnie w związku z Pinterestem. Tyle tam ciekawych rzeczy, że można zatracić się na długie godziny. Oczywiście stamtąd pochodzą schematy do serwetek.

Wybór padł na te, bo kojarzą mi się z zimą, mrozem, śnieżynkami, oszronionymi gałązkami i świętami, które dopiero za miesiąc.

Zimowe gałązki.
Zimowe gałązki były bardzo pracochłonne, a w szczególności ostatni rząd, ale było warto. Serwetka na prawdę prezentuje się pięknie i już nie mogę się doczekać, kiedy położę ją i będę mogła na nią patrzeć.
Serwetka poniżej kojarzy mi się z delikatnymi, oszronionymi gałązkami. Ją z kolei robiło się szybciutko i bardzo przyjemnie.

Szron.
No i śnieżynki, które mają zawisnąć na choince albo być użyte jako inne ozdoby świąteczne. Planuję zrobić jeszcze trochę takich gwiazdek. Będzie pięknie... 


Śnieżynki i serwetka z zeszłego roku.

Pozdrawiam prawie grudniowo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz