wtorek, 21 lutego 2017

Holst w roli głównej

Przed prawie rokiem zrobiłam dziewczynom dwa swetry.
Robiłam je podwójną nitką z Holst Coast. Ma trochę rustykalny charakter i to mi się podobało. Przy tym jest mięciutki.
Oba swetry są zapinane na suwak, wedle wskazówek dam. Robione są bez zszywania. Ostatnio trochę mi to obrzydło, szczególnie przy rękawach. Różowy był dla starszej, ale zanim ja zdążyłam zrobić zdjęcia, ona zdążyła wyrosnąć... Pasiasty służy cały czas.
W paski i z kapturem:
Pasiasty
Miał być podobny do zrobionego przeze mnie wcześniej.
Pasiasty z tyłu
Chyba się udało, bo noszony i lubiany.
Drugi jest serduszkowy, inspirowany pokazywanymi przez Kate Davies karczkami do swetrów, ale dziewczęcy do granic możliwości.
Serduszkowy
Serduszkowy na płasko
Oba wzory są pomysłu własnego, kolory natomiast wybrane przez przyszłe właścicielki.

Pozdrawiam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz