czwartek, 14 kwietnia 2011

Plany, plany...

Ostatnio znowu nabyłam drogą kupna kilka kuponów materiałów. Na szczęście nie zrujnowałam się zbytnio, a będą z tego piękne rzeczy. Moje małe kobiety już ostrzą sobie pazurki,a szczególnie na ten różowy w kwiatki :)
blog 005
Już widzę "oczyma duszy mojej" piękną letnią sukienkę z szydełkowym karczkiem :)
W ogóle coś wzięło mnie ostatnio na szydełko. Kolejny pomysł na letni sweterek szydełkowy dla małej kluje mi się w głowie. Tylko kiedy ja to wszystko zrobię? Marzy mi się, żeby doba miała jeszcze jakieś cztery godziny. Takie na szydełkowanie i robienie na drutach. Kto jeszcze tak ma? ;P
A tu znalezione zdjęcie serwetki. To też w planach.
blog 009
Akurat będzie mi pasować do wystroju :) Nić gotowa, szydełko też. :D
No ale kiedy ja to zrobię?

Pozdrawiam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz